cms_dostawa.jpg
Dostawa i realizacja.
Ze względu na rozmiary paczek niestety wiele opcji dostawy jest niemożliwych. Właśnie dlatego nie ma możliwości wysyłki do paczkomatu, czy odbioru paczki w ruchu.
Na czas realizacji wpływa kilka czynników. Realizację zamówienia (produkcję osłon okiennych na wymiar) rozpoczynamy po potwierdzeniu zamówienia przez klienta i wpływie należności na konto sklepu.
Czas produkcji to z reguły około 5 - 15 dni roboczych (poza np. roletami rzymskimi, dokładnie wszystko opisane na stronach produktów i w regulaminie).
Potem pozostaje jeszcze czas dostawy przez kuriera, z reguły do dwóch dni roboczych. Dostawy realizuje zazwyczaj DPD lub FedEx, tylko oni wożą bez problemów większe gabaryty przesyłek.
Odbierając paczkę od kuriera sprawdź jej stan. Staramy się aby nasze produkty były opakowane „grubo” aby nawet uszkodzenie wierzchniej części opakowania nie powodowało uszkodzenia produktów. Jednak gdyby zawartość została uszkodzona należy spisać protokół szkody.
Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić paczkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzeń produktu w paczce klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Ryzyko utraty, lub uszkodzenia towaru przechodzi na klienta z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
Wszelkie reklamacje typu ilościowego, lub inne niezgodności w przesłanej paczce, należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu towaru. Zgłoszenia tego typu po upływie 5 dni roboczych od odebrania towaru będą automatycznie rozpatrywane negatywnie.
Koszty dostawy.
Dostawa jest darmowa powyżej wartości zamówienia 500 zł. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi tylko 19 zł. Paczki mają niestandardową długość i wagę.
Powyższe informacje dotyczną dostawy na terenie Polski.
Nie wysyłamy za granicę.
Odbierając paczkę od kuriera sprawdź jej stan. Staramy się aby nasze produkty były opakowane „grubo” aby nawet uszkodzenie wierzchniej części opakowania nie powodowało uszkodzenia produktów. Jednak gdyby zawartość została uszkodzona należy spisać protokół szkody.
Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić paczkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzeń produktu w paczce klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Ryzyko utraty, lub uszkodzenia towaru przechodzi na klienta z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
Reklamacje.
Staramy się aby nasze produkty były zawsze wysokiej jakości i działały niezawodnie, jednak gdyby zdarzyła się usterka prosimy o kontakt z biurem. Przed złożeniem reklamacji proszę o kontakt mailowy, udzielimy niezbędnych wskazówek. Podstawą do zgłoszenia reklamacji jest oryginał dokumentu sprzedaży. Reklamację składamy podając niezbędne informacje, takie jak dane klienta, symbol zamówienia, oraz określenie dokładne przedmiotu reklamacji.
Klient jest obowiązany dostarczyć produkt którego reklamację zgłasza na adres: ESPRIT Jacek Wysocki, Wielgolas Brzeziński 30A,  05-074 Halinów. W przypadku uznania zasadności reklamacji towaru przesłanego do nas, koszty wysyłki wadliwej rzeczy są zwracane kupującemu.
 
Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić paczkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzeń produktu w paczce klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Ryzyko utraty, lub uszkodzenia towaru przechodzi na klienta z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
Wszelkie reklamacje typu ilościowego, lub inne niezgodności w przesłanej paczce, należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu towaru. Zgłoszenia tego typu po upływie 5 dni roboczych od odebrania towaru będą automatycznie rozpatrywane negatywnie.
Zwroty.
Klient będący Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin 14 dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Jednakże sklep internetowy  wykonuje produkty personalizowane, na zamówienie klienta, na konkretne wymiary, o wybranym rodzaju, wyglądzie i kolorze, informacja na ten temat jest na stronach produktów. Nie można zwrócić towarów wykonanych na specjalne zamówienie. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. punkt 3. Zwrotom nie podlegają towary nieprefabrykowane wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienie klienta.