cms_dostawa.jpg
Dostawa i realizacja.
Ze względu na rozmiary paczek niestety wiele opcji dostawy jest niemożliwych. Właśnie dlatego nie ma możliwości wysyłki do paczkomatu, czy odbioru paczki w ruchu. Na czas realizacji wpływa kilka czynników. Realizację zamówienia (produkcję osłon okiennych na wymiar) rozpoczynamy po potwierdzeniu zamówienia przez klienta i wpływie należności na konto sklepu. Czas produkcji to z reguły około 5 - 10 dni roboczych (poza np. roletami rzymskimi, dokładnie wszystko opisane na stronach produktów i w regulaminie). Potem pozostaje jeszcze czas dostawy przez kuriera, z reguły do dwóch dni roboczych. Dostawy realizuje DPD, tylko oni wożą bez problemów większe gabaryty przesyłek.
Odbierając paczkę od kuriera sprawdź jej stan. Staramy się aby nasze produkty były opakowane „grubo” aby nawet uszkodzenie wierzchniej części opakowania nie powodowało uszkodzenia produktów. Jednak gdyby zawartość została uszkodzona należy spisać protokół szkody.
Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić paczkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzeń produktu w paczce klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Ryzyko utraty, lub uszkodzenia towaru przechodzi na klienta z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
Koszty dostawy.
Dostawa jest darmowa powyżej wartości zamówienia 500 zł. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi tylko 16 zł. 
Powyższe informacje dotyczną dostawy na terenie Polski.
Wysyłamy również za granicę.
Poniżej kraje oraz koszty dostawy. Proszę pamiętać o tym że paczki z naszymi produktami mają z reguły ponadstandardową długość, stąd ceny dostaw mogą być wyższe.
Proszę pamiętać że długość paczki przy wysyłce zagranicznej nie może przekroczyć 2 metrów.
Koszty wysyłki za granicę do poszczególnych krajów:
Austria: 99 zł.
Belgia: 99 zł.
Bułgaria: 130 zł.
Chorwacja: 190 zł.
Czechy: 79 zł.
Dania: 85 zł.
Estonia: 90 zł.
Finlandia: 130 zł.
Francja: 99 zł.
Grecja: 190 zł.
Hiszpania: 130 zł.
Holandia: 99 zł.
Litwa 85: zł.
Łotwa 99: zł.
Luksemburg: 99 zł.
Niemcy: 79 zł.
Norwegia: 590 zł.
Portugalia: 160 zł.
Rumunia: 139 zł.
Szwecja: 130 zł. 
Słowacja: 79 zł.
Słowenia: 130 zł.
Węgry: 99 zł.
Wielka Brytania: 199 zł.
Włochy: 115 zł. 
Odbierając paczkę od kuriera sprawdź jej stan. Staramy się aby nasze produkty były opakowane „grubo” aby nawet uszkodzenie wierzchniej części opakowania nie powodowało uszkodzenia produktów. Jednak gdyby zawartość została uszkodzona należy spisać protokół szkody.
Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić paczkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzeń produktu w paczce klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Ryzyko utraty, lub uszkodzenia towaru przechodzi na klienta z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
Reklamacje.
Staramy się aby nasze produkty były zawsze wysokiej jakości i działały niezawodnie, jednak gdyby zdarzyła się usterka prosimy o kontakt z biurem. Przed złożeniem reklamacji proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy, udzielimy niezbędnych wskazówek. Podstawą do zgłoszenia reklamacji jest oryginał dokumentu sprzedaży. Reklamację składamy wypełniając formularz reklamacyjny do pobrania poniżej.
Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić paczkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzeń produktu w paczce klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Ryzyko utraty, lub uszkodzenia towaru przechodzi na klienta z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
Zwroty.
Klient będący Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin 14 dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Jednakże sklep internetowy roletypremium.pl wykonuje produkty personalizowane, na zamówienie klienta, na konkretne wymiary, o wybranym rodzaju, wyglądzie i kolorze. Nie można zwrócić towarów wykonanych na specjalne zamówienie. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. punkt 3. Zwrotom nie podlegają towary nieprefabrykowane wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienie klienta.